Strona główna Promocje Nowości Galeria Partnerzy Kalkulatory Porady Kontakt RSS MaxEV na Facebook
Katalog » Zestawy do konwersji rowerów » Tylne koło

Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 36V 250W BestMotor



Zestaw do konwersji roweru na elektryczny, przeznaczony do montażu w tylnym kole.

W skład zestawu wchodzi:


Bezoporowy silnik elektryczny BLDC z przekładnią planetarną i wolnobiegiem RHBM-R36



- nominalna moc silnika: 250 W;
- zasilanie silnika: 36 V;
- sprawność: <= 78%;
- waga silnika razem z obręczą: ok 2,8 kg;
- długość przewodu: 80 cm;
- silnik zapleciony jest na aluminiowej obręczy 36 szprych;
    Dostępne rozmiary obręczy są widoczne po prawej stronie
    nad przyciskiem "Kupuję produkt"; Atrybuty -> Rozmiar koła

- średnica szprychy 2,5 mm;
- możliwość montażu tarczy hamulcowej;
- długość osi do montażu w widelcu rowera : 135 mm;


Kontroler (sterownik) RHBM-PT36

- Wymiary: wysokość: 34mm, szerokość: 70mm, długość z mocowaniami: 120mm (bez mocowań: 107mm)
- Ogranicznik prędkości wspomagania do 140 obr/min (opcjonalny wł/wył)
- Czujnik systemu wspomagania pedałowania PAS

Podłączenie kontrolera:

Uwaga: Przewody zasilające do akumulatora to:
czerwony - dodatni ( + )
czarny - ujemny ( - )


Panel kontrolny, manetka przyspiesznika i dźwignie hamulców
Wszystkie elementy łączą się w jeden przewód zbiorczy dochodzący do sterownika.
- Wymiary łącznika przewodów: 82mm / 26mm Ø;
- Długość przewodu od łącznika do wtyczki sterownika: 155 cm;
- Długość przewodów od łącznika do akcesoriów (dźwignie hamulców,
przyspiesznik, panel) ok: 25 cm;





Panel kontrolny posiada
:
- elektroniczny włącznik/wyłącznik całego układu elektrycznego
- 3 tryby prędkości wspomagania silnikiem elektrycznym
- Obroty silnika bez obciążenia:
LOW
: 110 obr/min; MED: 180 obr/min; HIGH: 250 obr/min;
- wskaźnik poziomu naładowania akumulatora

Czujnik PAS

- średnica pierścienia mocującego: 3,4 cm;
- długość przewodu: 75 cm
Zobacz jak i gdzie zamontować w rowerze czujnik wspomagania pedałowania PAS

Zobacz jak działa silnik przekładniowy z wolnobiegiem


Na filmie z racji odkrytych i nienasmarowanych zębatek, praca silnika jest dość głośna. W silniku zakrytym i nasmarowanym praca jest dużo cichsza.

Zestaw nakrętek do montażu silnika

- nakrętki 2 x;
- podkładki 2 x;
- podkładki zabezpieczające przed obróceniem piasty silnika w widełkach 2 x;
- gumy zabezpieczające 2 x


UWAGA: koło jest wstępnie (fabrycznie) zaplecione i zaleca się dokonać dokręcenia szprych oraz centrowania.
Zestaw nie zawiera akumulatora i ładowarki.
                               
Zalecane rodzaje zasilania zestawu:Waga (kg)
Bateria do roweru (Li-Ion) 36V 8Ah HW-S03
 
3,2
Akumulator do roweru (Li-Ion) 36V 8Ah HW-RH06
 
3,3
Bateria do roweru elektrycznego (Li-NCM) 36V 9Ah
 
2,6
Połączone szeregowo 3
Akumulatory bezobsługowe CSB EVX 12120 (12V 12Ah)
 
11,4
Połączone szeregowo 3
Akumulatory bezobsługowe CSB EVX 12200 (12V 20Ah)
 
20,1


Ze względu na różną budowę rowerów, montaż zestawu może wymagać modyfikacji lub wymiany elementów roweru. Przed zakupem zapoznaj się z naszym działem porad i w przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą - Kontakt.
Producent: BestMotor
Napięcie akumulatora36V
Nominalna moc silnika250W
Przeznaczony do montażuTylne koło
Odzysk energiiNie
Silnik bezoporowyTak
Dostępność:
Produkt niedostępny

Cena:
799,00 zł
Ilość:


przechowalnia


Przy zakupach w których koszt produktów przekracza 500 zł dostawa na terenie Polski GRATIS
Koszty dostawy

Produkty powiązane:
Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 24V 250W BestMotor Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 24V 250W BestMotor
  • Moc: 250 Wat
  • Napięcie: 24 Volt
  • Montaż: Tył
799,00 zł
Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 24V 250W BestMotor

Zapytaj o szczegóły produktu
Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Gości online: 2 | Rowery elektryczne | Sklepy Internetowe KQS.store