Strona główna Promocje Nowości Galeria Partnerzy Kalkulatory Porady Kontakt RSS MaxEV na Facebook

Zestaw do konwersji roweru na przednie koło 36V 350W Bestmotor


Zestaw do konwersji roweru na motorower elektryczny, przeznaczony do montażu w przednim kole.

W skład zestawu wchodzi:


Silnik elektryczny BLDC DFHBM-F36



- nominalna moc silnika: 350 W;
- zasilanie silnika: 36 V;
- sprawność: > 78%;
- waga silnika razem z obręczą: ok 6 kg;
- długość przewodu: 90 cm;
- silnik zapleciony jest na aluminiowej obręczy 36 szprych;
    Dostępne rozmiary obręczy są widoczne po prawej stronie
    nad przyciskiem "Kupuję produkt"; Atrybuty -> Rozmiar koła

- średnica szprychy 2,5 mm;
- możliwość montażu tarczy hamulcowej;
- długość osi do montażu w widelcu rowera : 100 mm;


Kontroler (sterownik)
DFHBM-PT36
- Ogranicznik prędkości wspomagania do ok. 166 obr/min (opcjonalny wł/wył)
- Czujnik systemu wspomagania pedałowania PAS

Podłączenie kontrolera:

Uwaga: Przewody zasilające do akumulatora to:
czerwony - dodatni ( + )
czarny - ujemny ( - )


Panel kontrolny, manetka przyspiesznika i dźwignie hamulców
Wszystkie elementy łączą się w jeden przewód zbiorczy dochodzący do sterownika.
- Wymiary łącznika przewodów: 82mm / 26mm Ø;
- Długość przewodu od łącznika do wtyczki sterownika: 155 cm;
- Długość przewodów od łącznika do akcesoriów (dźwignie hamulców,
przyspiesznik, panel) ok: 25 cm;





Panel kontrolny posiada
:
- elektroniczny włącznik/wyłącznik całego układu elektrycznego
- 3 tryby prędkości wspomagania silnikiem elektrycznym
- Obroty silnika bez obciążenia:
LOW
: 124 obr/min; MED: 207 obr/min; HIGH: 282 obr/min;
- wskaźnik poziomu naładowania akumulatora

Czujnik PAS

- średnica pierścienia mocującego: 3,4 cm;
- długość przewodu: 75 cm
Zobacz jak i gdzie zamontować w rowerze czujnik wspomagania pedałowania PAS

Zestaw nakrętek do montażu silnika
- nakrętki 2 x;
- podkładki 2 x;
- podkładka zabezpieczająca przed obróceniem piasty silnika w widełkach 1 x;

UWAGA: koło jest wstępnie (fabrycznie) zaplecione i zaleca się dokonać dokręcenia szprych oraz centrowania.
Zestaw nie zawiera akumulatora i ładowarki.

                   
Zalecane rodzaje zasilania zestawu:Waga (kg)
Akumulator litowo-jonowy (Li-Ion) 36V 12Ah HW3612R
 
4,5
Połączone szeregowo 3
Akumulatory bezobsługowe CSB EVX 12120 (12V 12Ah)
 
11,4
Połączone szeregowo 3
Akumulatory bezobsługowe CSB EVX 12200 (12V 20Ah)
 
20,1



Ze względu na różną budowę rowerów, montaż zestawu może wymagać modyfikacji lub wymiany elementów roweru. Przed zakupem zapoznaj się z naszym działem porad i w przypadku wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą - Kontakt.
Producent: BestMotor
Napięcie akumulatora36V
Nominalna moc silnika350W
Przeznaczony do montażuPrzednie koło
Odzysk energiiMinimalny
Silnik bezoporowyNie

Cena:
Produkt archiwalny
Ilość:




Przy zakupach w których koszt produktów przekracza 500 zł dostawa na terenie Polski GRATIS
Koszty dostawy

Produkty powiązane:
Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 48V 500W D Bestmotor Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 48V 500W D Bestmotor
  • Moc: 500/800 Wat
  • Napięcie: 48 Volt
  • Montaż: Tył
839,00 zł 910,00 zł
Zestaw do konwersji roweru na tylne koło 48V 500W D Bestmotor
Zestaw do konwersji roweru na przednie koło 48V 500W D Bestmotor Zestaw do konwersji roweru na przednie koło 48V 500W D Bestmotor
  • Moc: 500/800 Wat
  • Napięcie: 48 Volt
  • Montaż: Przód
839,00 zł 910,00 zł
Zestaw do konwersji roweru na przednie koło 48V 500W D Bestmotor
Gości online: 3 | Rowery elektryczne | Sklepy Internetowe KQS.store